Här arbetar vi med funktioner inom marknad, inköp, ekonomi, HR, kundtjänst samt operativ ledning. Vår uppgift är att skapa de bästa förutsättningarna för att vi tillsammans skall bli marknadsledande och överträffa våra kunders förväntningar.
Category Manager Tobacco
(Klicka för mer information)
Min resa på Gottebiten började redan 2003. Jag jobbade extra under helger med att plocka upp varor, hjälpa kunder och sälja i kassan. Därefter har jag även varit butikansvarig och jobbat på vårt Centrallager.
Idag är jag kategoriansvarig för tobak över alla våra butiker. Mitt jobb är att skapa bästa förutsättningar för att köpa in och sälja produkterna.
Det bästa med att jobba på Gottebiten är att det alltid är något på gång, bolaget växer och jag får möjlighet att växa med bolaget. Jag har lärt mig att har du engagemang och tar ansvar kan du gå hur långt som helst.
Systemansvarig
(Klicka för mer information)
Inne på mitt tionde år här på Gottebiten, vilket säger en del om hur mycket jag trivs här. Var den ”första” som anställdes som lagermedarbetare när vi startade vårt centrallager på Gottebiten 2009.
Har under mina år gjort det mesta som rör lagerdelen, idag så ansvarar jag över IT-system och IT-frågor på lagernivå samt jobbar med logistikutveckling.
Det jag gillar mest med Gottebiten är att det är ett företag som är i ständig förändring och har viljan att växa.
Operativ chef
(Klicka för mer information)
I min roll som Operativ Chef är jag ytterst ansvarig för att se till att vi har väl fungerande butiker som levererar efter de mål och förväntningar som vi gemensamt satt upp.
Bolaget är under ständig utveckling. När jag började i företaget 2008 omsatte vi knappt 500 milj. kr. (exkl. moms) och nu 11 år senare omsätter vi mer än 1 500 milj. kr. (exkl. moms).
För mig är det otroligt stimulerande att vi ständigt utvecklas och att vi drivs av att göra allt lite bättre än vad vi gjorde igår. Att vi dessutom är en bra personalgrupp gör att jag trivs fantastiskt bra!